Nowe połączenia?! - czemu tak cicho:/ part2
-
- Posty: 193
- Rejestracja: czwartek, 09 mar 2006, 18:07
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 505
- Rejestracja: piątek, 25 maja 2007, 17:10
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 966
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 19:17
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 534
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:35
- Lokalizacja: EPGD
-
- Posty: 966
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 19:17
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontaktowanie:
- KubaN
- Moderator
- Posty: 3393
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 10:41
- Lokalizacja: Gdańsk GDN/EPGD
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 534
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:35
- Lokalizacja: EPGD
-
- Posty: 966
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 19:17
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontaktowanie:
http://www.pasazer.com/czytaj.php?lp=2753
cos chyba maja problemy z zalatwieniem nowych maszyn... wiec z tych 3 zbazowanych w gdansku pewnie beda nici i zostana 1, czasami 2(trzeba uwaznie rozklad sprawdzic to sie wyjasni).
cos chyba maja problemy z zalatwieniem nowych maszyn... wiec z tych 3 zbazowanych w gdansku pewnie beda nici i zostana 1, czasami 2(trzeba uwaznie rozklad sprawdzic to sie wyjasni).
Próbowałem złożyć letni rozkład C0 w całość i konia z rzędem temu, kto to rozgryzie. Chociaż akurat z GDN mają jakotaki porządek.
Wg mnie z rozkładu wynikają 2 samoloty w GDN, tylko kilka korekt godzin jest potrzebne:
1)
P GDN 08:55 - 11:25 CIA 12:00 - 14:10 POZ 14:45 - 16:50 CIA 17:30 - 20:05 GDN 20:45 - 23:05 SNN 23:40 - 03:25 GDN
W GDN 06:50 - 08:20 MAN (07:15 - 10:40 WAW 11:15 - 13:00) MAN 13:45 - 17:05 GDN 17:50 - 19:40 AMS 20:20 - 22:05 GDN 22:50 - 01:50 GRO 02:45 - 05:45 GDN
Ś GDN 08:55 - 11:25 CIA 12:00 - 14:10 POZ 14:45 - 16:50 CIA 17:30 - 20:05 GDN 20:45 - 23:05 SNN 23:40 - 03:25 GDN
C GDN 06:50 - 08:20 MAN (07:15 - 10:40 WAW 11:15 - 13:00) MAN 13:45 - 17:05 GDN 17:50 - 19:40 AMS 20:20 - 22:05 GDN
P GDN 08:55 - 11:25 CIA 12:00 - 14:10 POZ 14:45 - 16:50 CIA 17:30 - 20:05 GDN 20:45 - 23:05 SNN 23:40 - 03:25 GDN
S GDN 06:50 - 08:20 MAN (07:15 - 10:40 WAW 11:15 - 13:00) MAN 13:45 - 17:05 GDN 17:50 - 19:40 AMS 20:20 - 22:05 GDN 22:50 - 01:50 GRO 02:45 - 05:45 GDN
N GDN 08:55 - 11:25 CIA 12:00 - 14:10 POZ 14:45 - 16:50 CIA 17:30 - 20:05 GDN
2)
P GDN 05:20 - 06:50 EDI 07:25 - 10:40 GDN 12:05 - 14:05 DUB 14:45 - 18:00 SZZ 18:55 - 20:35 DUB 21:10 - 00:40 GDN
W ---GDN 12:05 - 14:05 DUB 14:40 - 18:10 KTW 18:40 - 20:35 DUB 21:10 - 00:40 GDN
Ś GDN 05:20 - 06:50 EDI 07:25 - 10:40 GDN 12:05 - 14:05 DUB 14:45 - 18:00 SZZ 18:55 - 20:35 DUB 21:10 - 00:40 GDN
C ---GDN 12:05 - 14:05 DUB 14:40 - 18:10 KTW 18:40 - 20:35 DUB 21:10 - 00:40 GDN
P GDN 05:20 - 06:50 EDI 07:25 - 10:40 GDN 12:05 - 14:05 DUB 14:45 - 18:00 SZZ 18:55 - 20:35 DUB 21:10 - 00:40 GDN
S ---GDN 12:05 - 14:05 DUB 14:40 - 18:10 KTW 18:40 - 20:35 DUB 21:10 - 00:40 GDN
N GDN 05:20 - 06:50 EDI 07:25 - 10:40 GDN 12:05 - 14:05 DUB 14:45 - 18:00 SZZ 18:55 - 20:35 DUB 21:10 - 00:40 GDN
Wg mnie z rozkładu wynikają 2 samoloty w GDN, tylko kilka korekt godzin jest potrzebne:
1)
P GDN 08:55 - 11:25 CIA 12:00 - 14:10 POZ 14:45 - 16:50 CIA 17:30 - 20:05 GDN 20:45 - 23:05 SNN 23:40 - 03:25 GDN
W GDN 06:50 - 08:20 MAN (07:15 - 10:40 WAW 11:15 - 13:00) MAN 13:45 - 17:05 GDN 17:50 - 19:40 AMS 20:20 - 22:05 GDN 22:50 - 01:50 GRO 02:45 - 05:45 GDN
Ś GDN 08:55 - 11:25 CIA 12:00 - 14:10 POZ 14:45 - 16:50 CIA 17:30 - 20:05 GDN 20:45 - 23:05 SNN 23:40 - 03:25 GDN
C GDN 06:50 - 08:20 MAN (07:15 - 10:40 WAW 11:15 - 13:00) MAN 13:45 - 17:05 GDN 17:50 - 19:40 AMS 20:20 - 22:05 GDN
P GDN 08:55 - 11:25 CIA 12:00 - 14:10 POZ 14:45 - 16:50 CIA 17:30 - 20:05 GDN 20:45 - 23:05 SNN 23:40 - 03:25 GDN
S GDN 06:50 - 08:20 MAN (07:15 - 10:40 WAW 11:15 - 13:00) MAN 13:45 - 17:05 GDN 17:50 - 19:40 AMS 20:20 - 22:05 GDN 22:50 - 01:50 GRO 02:45 - 05:45 GDN
N GDN 08:55 - 11:25 CIA 12:00 - 14:10 POZ 14:45 - 16:50 CIA 17:30 - 20:05 GDN
2)
P GDN 05:20 - 06:50 EDI 07:25 - 10:40 GDN 12:05 - 14:05 DUB 14:45 - 18:00 SZZ 18:55 - 20:35 DUB 21:10 - 00:40 GDN
W ---GDN 12:05 - 14:05 DUB 14:40 - 18:10 KTW 18:40 - 20:35 DUB 21:10 - 00:40 GDN
Ś GDN 05:20 - 06:50 EDI 07:25 - 10:40 GDN 12:05 - 14:05 DUB 14:45 - 18:00 SZZ 18:55 - 20:35 DUB 21:10 - 00:40 GDN
C ---GDN 12:05 - 14:05 DUB 14:40 - 18:10 KTW 18:40 - 20:35 DUB 21:10 - 00:40 GDN
P GDN 05:20 - 06:50 EDI 07:25 - 10:40 GDN 12:05 - 14:05 DUB 14:45 - 18:00 SZZ 18:55 - 20:35 DUB 21:10 - 00:40 GDN
S ---GDN 12:05 - 14:05 DUB 14:40 - 18:10 KTW 18:40 - 20:35 DUB 21:10 - 00:40 GDN
N GDN 05:20 - 06:50 EDI 07:25 - 10:40 GDN 12:05 - 14:05 DUB 14:45 - 18:00 SZZ 18:55 - 20:35 DUB 21:10 - 00:40 GDN
-
- Posty: 534
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:35
- Lokalizacja: EPGD
-
- Posty: 989
- Rejestracja: poniedziałek, 19 lut 2007, 00:20
BMI baby w Gdańsku z dwumiesięcznym poślizgiem. Tanie linie lotnicze BMI baby przesuwają termin inauguracji swoich lotów z Gdańska do Cardiff i East Midlands.
Inauguracyjny rejs miał się odbyć 9 lutego.
- Połączenia do Gdańska postanowiliśmy jednak uruchomić począwszy od 1 kwietnia 2008 - informuje w rozmowie z Pasazer.com Andrzej Kobielski - dyr. siatki połączeń BMI baby.
Przyczyną przesunięcia rejsów z Rębiechowa są opóźnienia w procesie wymiany samolotów. Przwoźnik planuje do końca 2008 roku dokonać wymiany podfloty swoich siedmiu samolotów Boeing 737-500 na Boeing 737-300.
- Pierwsze dostawy trzysetek zaplanowane były na początek tego roku, jednakże, ze wzgledu na fakt, iż jest to wieloaspektowy proces związany z konkretnymi i bardzo restrykcyjnymi zapisami w umowach, zarówno tych dotyczących samolotow opuszczających naszą flotę, jak i tych, które do niej dołączą - przekonuje Kobielski.
Powyższe uwarunkowania spowodowały, że przewoźnik został zmuszony do skorygowania części swojego programu handlowego.
- Niestety wsród tej części znalazły się m.in. połączenia pomiędzy Gdańskiem, a Nottingham i Cardiff - dodaje.
10 lutego BMI baby zainauguruje połączenia Warszawa - Cardiff i Warszawa - Nottingham oraz 12 lutego Kraków - Birmingham.
Paweł Cybulak
Inauguracyjny rejs miał się odbyć 9 lutego.
- Połączenia do Gdańska postanowiliśmy jednak uruchomić począwszy od 1 kwietnia 2008 - informuje w rozmowie z Pasazer.com Andrzej Kobielski - dyr. siatki połączeń BMI baby.
Przyczyną przesunięcia rejsów z Rębiechowa są opóźnienia w procesie wymiany samolotów. Przwoźnik planuje do końca 2008 roku dokonać wymiany podfloty swoich siedmiu samolotów Boeing 737-500 na Boeing 737-300.
- Pierwsze dostawy trzysetek zaplanowane były na początek tego roku, jednakże, ze wzgledu na fakt, iż jest to wieloaspektowy proces związany z konkretnymi i bardzo restrykcyjnymi zapisami w umowach, zarówno tych dotyczących samolotow opuszczających naszą flotę, jak i tych, które do niej dołączą - przekonuje Kobielski.
Powyższe uwarunkowania spowodowały, że przewoźnik został zmuszony do skorygowania części swojego programu handlowego.
- Niestety wsród tej części znalazły się m.in. połączenia pomiędzy Gdańskiem, a Nottingham i Cardiff - dodaje.
10 lutego BMI baby zainauguruje połączenia Warszawa - Cardiff i Warszawa - Nottingham oraz 12 lutego Kraków - Birmingham.
Paweł Cybulak
-
- Posty: 83
- Rejestracja: piątek, 19 paź 2007, 23:42
- Lokalizacja: gdynia
Wróć do „Ciekawostki związane z EPGD”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość