Nowe połączenia?! - czemu tak cicho:/ part2
-
- Posty: 966
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 19:17
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontaktowanie:
Nowe połączenia?! - czemu tak cicho:/ part2
proponuje wraz z nowym rokiem zaczac tutaj pisac i zamknac poprzedni watek bo zrobil sie bardzo duzy.
-
- Posty: 989
- Rejestracja: poniedziałek, 19 lut 2007, 00:20
Tania irlandzka linia lotnicza Ryanair, przez dwa i pół roku działalności w Polsce przewiozła na trasach z i do Polski cztery miliony pasażerów
Przewoźnik zapowiada, że to nie koniec ekspansji nad Wisłą.
- Właściwie to latamy już ze wszystkich polskich lotnisk, które nas interesowały. Nie wykluczam, że kiedyś uruchomimy połączenia na przykład z Zielonej Góry, ale na razie skupimy się na tych portach, z których już operujemy. Przez najbliższe kilka tygodni będziemy ogłaszać otwarcie nowych tras. Gwarantuję, że będzie ich bardzo dużo - zapowiada Tomasz Kułakowski, dyrektor sprzedaży Ryanair na Europę Centralną.
Wraca temat bazy, którą Ryanair mógłby otworzyć w Polsce. Swego czasu był brany pod uwagę port w Rzeszowie, ale ostatecznie przewoźnik wycofał się z rozmów. Bazę otworzył - ale w Rydze. Dziś Tomasz Kułakowski mówi, że trwają negocjacje z kilkoma polskimi lotniskami i prawdopodobnie w połowie roku linia powiadomi o swojej nowej bazie.
źródło - Puls Biznesu
Baza moze nie, ale nowe polaczenia to pewnie jakies dostaniemy tak mysle.
Przewoźnik zapowiada, że to nie koniec ekspansji nad Wisłą.
- Właściwie to latamy już ze wszystkich polskich lotnisk, które nas interesowały. Nie wykluczam, że kiedyś uruchomimy połączenia na przykład z Zielonej Góry, ale na razie skupimy się na tych portach, z których już operujemy. Przez najbliższe kilka tygodni będziemy ogłaszać otwarcie nowych tras. Gwarantuję, że będzie ich bardzo dużo - zapowiada Tomasz Kułakowski, dyrektor sprzedaży Ryanair na Europę Centralną.
Wraca temat bazy, którą Ryanair mógłby otworzyć w Polsce. Swego czasu był brany pod uwagę port w Rzeszowie, ale ostatecznie przewoźnik wycofał się z rozmów. Bazę otworzył - ale w Rydze. Dziś Tomasz Kułakowski mówi, że trwają negocjacje z kilkoma polskimi lotniskami i prawdopodobnie w połowie roku linia powiadomi o swojej nowej bazie.
źródło - Puls Biznesu
Baza moze nie, ale nowe polaczenia to pewnie jakies dostaniemy tak mysle.
-
- Posty: 966
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 19:17
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontaktowanie:
- michalek
- Posty: 66
- Rejestracja: wtorek, 30 sty 2007, 14:10
- Lokalizacja: Stockholm
- Kontaktowanie:
- Anteks
- Posty: 76
- Rejestracja: wtorek, 21 lut 2006, 19:01
- Lokalizacja: GDN
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 447
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:36
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Anteks pisze:michalek pisze:Ja mam nadzieje ze worci najwazniejsza destynacja - NYO
Niema to jak konkurencja
Tak czy inaczej myśle, że lepiej gdyby otworzyli połączenie na Arlande. Z Nyköping jest jednak troche drogi do sthlm'u.
Myślę, że cenę dojazdu z Nyköping do Sztokcholmu spokojnie zastąpiłyby wyższe opłaty kotniskowe

Oj nie sądzę, żeby Ryan wrócił na NYO, W6 chyba kontroluje sytuację.
Myślę, że spokojnie mogliby wejść w GRO - Central ze swoimi cenami i godzinami sam sobie wyrok wydał, a Wizz jest sezonowy i nastawia się na czartery, więc mogliby coś ugrać.
Mi podobałoby się CRL (czemu stamtąd nie ma nic na północ ani wschód?) i BGY. Pewnie ugraliby też coś na Bremen.
Zobaczymy, czy dostaniemy cokolwiek
Myślę, że spokojnie mogliby wejść w GRO - Central ze swoimi cenami i godzinami sam sobie wyrok wydał, a Wizz jest sezonowy i nastawia się na czartery, więc mogliby coś ugrać.
Mi podobałoby się CRL (czemu stamtąd nie ma nic na północ ani wschód?) i BGY. Pewnie ugraliby też coś na Bremen.
Zobaczymy, czy dostaniemy cokolwiek

-
- Posty: 966
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 19:17
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontaktowanie:
A_Gd pisze:Mi podobałoby się CRL (czemu stamtąd nie ma nic na północ ani wschód?) i BGY. Pewnie ugraliby też coś na Bremen.
Nie no to CRL to mysle ze by sie zakonczylo tak jak ostatnio krakow konczy z 4 polaczeniami...obecnie to nie jest destynacja na low cost z Polski. Za to super by bylo codzienne polaczenie na E45 do BRU. Jakbym mial Embraera to odrazu bym latal na tej trasie bo jest niesamowity potencjal biznesowo-polityczny.
No mediolan to mysle ze mozemy spokojnie czekac i przyjdzie moze nawet w tym roku:)
A te Bremen to juz chyba dosc mamy niemiecki miast.
-
- Posty: 607
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 00:29
- Lokalizacja: EPGD / GDN
- Kontaktowanie:
- michalek
- Posty: 66
- Rejestracja: wtorek, 30 sty 2007, 14:10
- Lokalizacja: Stockholm
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 966
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 19:17
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontaktowanie:
- nze
- Posty: 49
- Rejestracja: poniedziałek, 11 gru 2006, 13:47
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 534
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:35
- Lokalizacja: EPGD
No w koncu Norweg cos zaczyna u nas robic. Fajnie, ze beda miec polaczenie codziennie, ale robi sie z tego drugi Londyn. Ale cos mi sie wydaje, ze oni nie beda sobie pzreszkadzac za bardzo - Wizz to raczej klienci lecacy tylko do Oslo i okolic. Norweg bedzie wozic paxow z mozliwoscia przesiadki na kierunki Norweskie i jest to tania linia. Zas SAS raczej lapie biznes z mozliwoscia przesiadek na cala Europe. Moga byc miedzy tymi liniami pewne tarcia, ale nie walka.
Sas Norge czy tam Braathens i Norwegian to linie na tym samym poziomie. Ich oferta dla Gdańska jest bardzo podobna -loty do Oslo z możliwością przesiadki do innych miast w Norwegii. Obie linie to bezpośrednia konkurencja, tymbardziej, że Norwegian współpracuje z Finnair'em. Wyżej wymienieni przewoźnicy nie oferują też na omawianej trasie żadnych specjalnych połączeń biznesowych (bo po co i dokąd?), a od Wizzair'a różnią sie jedynie opinią ( W6 to typowy Lowcost). Jakby nie patrzeć cała trójka chce wozić ludzi w podobnym standardzie, w to samo miejsce. W6 taniej , z kolei BU i DY z możliwością przesiadki. Ja uważam , że na tej trasie jest o jedną linię za dużo i przy obecnej konfiguracji nikt na tym nie zarobi tyle ile by chciał.Spotter pisze:Ale cos mi sie wydaje, ze oni nie beda sobie pzreszkadzac za bardzo - Wizz to raczej klienci lecacy tylko do Oslo i okolic. Norweg bedzie wozic paxow z mozliwoscia przesiadki na kierunki Norweskie i jest to tania linia. Zas SAS raczej lapie biznes z mozliwoscia przesiadek na cala Europe. Moga byc miedzy tymi liniami pewne tarcia, ale nie walka.
Wróć do „Ciekawostki związane z EPGD”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości