Witam szanownych forumowiczów. Mam do was pytanie. Dziś usłyszałem od znajomego, że nad Gdańskiem Osową ma przebiegać trasa podchodzących do lądowania (lub startujących, nie wiedział) samolotów. Czy ktoś może potwierdzić te informacje?
Nie wiem czy chodziło o lotnisko w Rębiechowie czy o te na Babich Dołach. Patrząc na zdjęcie satelitarne nie widzę możliwości aby samoloty lądujące lub startujące w Rębiechowie mogły przelatywać nad Osową. To samo w Babich Dołach. Niestety znawcą nie jestem.
Proszę Was o rozwianie moich wątpliwości.
Trasa lądowania nad Gdańskiem Osowa?
- kornikgdansk
- Posty: 447
- Rejestracja: czwartek, 19 lip 2007, 22:46
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Posty: 562
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:37
- Kontaktowanie:
Re: Trasa lądowania nad Gdańskiem Osowa?
Zdzisiu pisze:Witam szanownych forumowiczów. Mam do was pytanie. Dziś usłyszałem od znajomego, że nad Gdańskiem Osową ma przebiegać trasa podchodzących do lądowania (lub startujących, nie wiedział) samolotów. Czy ktoś może potwierdzić te informacje?
Nie wiem czy chodziło o lotnisko w Rębiechowie czy o te na Babich Dołach. Patrząc na zdjęcie satelitarne nie widzę możliwości aby samoloty lądujące lub startujące w Rębiechowie mogły przelatywać nad Osową. To samo w Babich Dołach. Niestety znawcą nie jestem.
Proszę Was o rozwianie moich wątpliwości.
jezeli VFR to jak najbardziej, osowa to punkt november (N - od north), a wiec polnocny punkt dolotowy do lotniska w lotach vfr
- Persy
- Posty: 106
- Rejestracja: środa, 19 kwie 2006, 20:56
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 607
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 00:29
- Lokalizacja: EPGD / GDN
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 607
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 00:29
- Lokalizacja: EPGD / GDN
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 562
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:37
- Kontaktowanie:
Z tego co wiem, ladowania zalezne sa od kierunku wiatru, lecz trasa ladowania RYANAIR z Frankfurtu Hahn powinna lezec moim zdaniem wlasciwie z drugiej strony lotniska. Nie czulem, aby samolot zakrecal nacelowujac od Tczewa na pas startowy. Luk chyba musial byc bardzo delikatny i dlugi, a przechyl samolotu w ogole nie odczuwalny...
-
- Posty: 52
- Rejestracja: poniedziałek, 04 gru 2006, 11:41
- Lokalizacja: Gdańsk
tomie_fra pisze:Z tego co wiem, ladowania zalezne sa od kierunku wiatru, lecz trasa ladowania RYANAIR z Frankfurtu Hahn powinna lezec moim zdaniem wlasciwie z drugiej strony lotniska. Nie czulem, aby samolot zakrecal nacelowujac od Tczewa na pas startowy. Luk chyba musial byc bardzo delikatny i dlugi, a przechyl samolotu w ogole nie odczuwalny...
- Ryanair - zwykle - przynajmniej 3 razy jak leciałem

- Natomiast nad Osową lata WizzAir wg mnie startujący i lecący nad Osową znad Wrzeszcza w kierunku północno zachodnim.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: czwartek, 28 sie 2008, 01:36
Jeśli chodzi o Ryanaira , to lata dziwnie powiem szczerze , ja tak samo jak kolega nie czułem żadnego przechyłu i tak jak powiedział musi on być bardzo długi i łagodny , hmm jeśli chodzi o zawracanie nad Rafinerią identycznie lata samolot LOT-u z Frankfurtu , też robi nawrotkę nad Rafinerią , wydaje mi sie że ścieżka lądowania musi być taka sama w końcu muszą trafić na ILS
, po prostu zależy to z jakiego kierunku leci samolot
, po prostu zależy to z jakiego kierunku leci samolot
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość