Skróty WizzAir
: czwartek, 26 paź 2006, 13:54
Czy Wizz Air ma jakieś specjalne względy w kontroli zbiżania?
Od pewnego czasu widzę, że czesto ich samoloty dostają jakieś specjalne skróty (moeże dzięki nowemu radarowi na EPGD?). Z moich obserwacji wynika, że większość samolotów podchodzi wg. procedury tzn. znad KRT lecą w kierunku Pruszcza i tam dopiero robią zwrot na kierunek 270, a Wizz często robi zwroty dużo wcześniej (często kręcąc nad Ujeściskiem lub Chełmem).
Czy jest to celowe dziłanie, czy tylko jakieś przypadkowe wydarzenie, ewentualnie moja nadinterpretacja?
Od pewnego czasu widzę, że czesto ich samoloty dostają jakieś specjalne skróty (moeże dzięki nowemu radarowi na EPGD?). Z moich obserwacji wynika, że większość samolotów podchodzi wg. procedury tzn. znad KRT lecą w kierunku Pruszcza i tam dopiero robią zwrot na kierunek 270, a Wizz często robi zwroty dużo wcześniej (często kręcąc nad Ujeściskiem lub Chełmem).
Czy jest to celowe dziłanie, czy tylko jakieś przypadkowe wydarzenie, ewentualnie moja nadinterpretacja?