Strona 1 z 5

Nowe połączenia?! - czemu tak cicho:/ part2

: wtorek, 01 sty 2008, 18:16
autor: baku
proponuje wraz z nowym rokiem zaczac tutaj pisac i zamknac poprzedni watek bo zrobil sie bardzo duzy.

: środa, 09 sty 2008, 17:16
autor: Franc
Tania irlandzka linia lotnicza Ryanair, przez dwa i pół roku działalności w Polsce przewiozła na trasach z i do Polski cztery miliony pasażerów

Przewoźnik zapowiada, że to nie koniec ekspansji nad Wisłą.

- Właściwie to latamy już ze wszystkich polskich lotnisk, które nas interesowały. Nie wykluczam, że kiedyś uruchomimy połączenia na przykład z Zielonej Góry, ale na razie skupimy się na tych portach, z których już operujemy. Przez najbliższe kilka tygodni będziemy ogłaszać otwarcie nowych tras. Gwarantuję, że będzie ich bardzo dużo - zapowiada Tomasz Kułakowski, dyrektor sprzedaży Ryanair na Europę Centralną.

Wraca temat bazy, którą Ryanair mógłby otworzyć w Polsce. Swego czasu był brany pod uwagę port w Rzeszowie, ale ostatecznie przewoźnik wycofał się z rozmów. Bazę otworzył - ale w Rydze. Dziś Tomasz Kułakowski mówi, że trwają negocjacje z kilkoma polskimi lotniskami i prawdopodobnie w połowie roku linia powiadomi o swojej nowej bazie.
źródło - Puls Biznesu

Baza moze nie, ale nowe polaczenia to pewnie jakies dostaniemy tak mysle.

: środa, 09 sty 2008, 20:46
autor: baku
Franc pisze:...Przez najbliższe kilka tygodni będziemy ogłaszać otwarcie nowych tras....


to pewnie juz na jesien otworza:) bo na letni sezon troche pozno. Mysle ze beda chcieli wyciac Wizza i Centrala z Barcelony.

: czwartek, 10 sty 2008, 00:28
autor: michalek
Ja mam nadzieje ze worci najwazniejsza destynacja - NYO :)

Niema to jak konkurencja

: czwartek, 10 sty 2008, 15:57
autor: Anteks
michalek pisze:Ja mam nadzieje ze worci najwazniejsza destynacja - NYO :)

Niema to jak konkurencja

Tak czy inaczej myśle, że lepiej gdyby otworzyli połączenie na Arlande. Z Nyköping jest jednak troche drogi do sthlm'u. :roll:

: czwartek, 10 sty 2008, 16:20
autor: przyb
Anteks pisze:
michalek pisze:Ja mam nadzieje ze worci najwazniejsza destynacja - NYO :)

Niema to jak konkurencja

Tak czy inaczej myśle, że lepiej gdyby otworzyli połączenie na Arlande. Z Nyköping jest jednak troche drogi do sthlm'u. :roll:

Myślę, że cenę dojazdu z Nyköping do Sztokcholmu spokojnie zastąpiłyby wyższe opłaty kotniskowe :)

: czwartek, 10 sty 2008, 17:05
autor: A_Gd
Oj nie sądzę, żeby Ryan wrócił na NYO, W6 chyba kontroluje sytuację.

Myślę, że spokojnie mogliby wejść w GRO - Central ze swoimi cenami i godzinami sam sobie wyrok wydał, a Wizz jest sezonowy i nastawia się na czartery, więc mogliby coś ugrać.

Mi podobałoby się CRL (czemu stamtąd nie ma nic na północ ani wschód?) i BGY. Pewnie ugraliby też coś na Bremen.

Zobaczymy, czy dostaniemy cokolwiek ;)

: czwartek, 10 sty 2008, 20:16
autor: baku
A_Gd pisze:Mi podobałoby się CRL (czemu stamtąd nie ma nic na północ ani wschód?) i BGY. Pewnie ugraliby też coś na Bremen.


Nie no to CRL to mysle ze by sie zakonczylo tak jak ostatnio krakow konczy z 4 polaczeniami...obecnie to nie jest destynacja na low cost z Polski. Za to super by bylo codzienne polaczenie na E45 do BRU. Jakbym mial Embraera to odrazu bym latal na tej trasie bo jest niesamowity potencjal biznesowo-polityczny.

No mediolan to mysle ze mozemy spokojnie czekac i przyjdzie moze nawet w tym roku:)

A te Bremen to juz chyba dosc mamy niemiecki miast.

: czwartek, 10 sty 2008, 20:45
autor: Pitex
ja powiem tylkoze na BMI przyjdzie Nam poczekac 2 miesiace dluzej :( niestety, planowane rozpoczecie lotow do GDN na chwile obecna przypada na kwiecien :(

: piątek, 11 sty 2008, 15:08
autor: michalek
Anteks pisze:
michalek pisze:Ja mam nadzieje ze worci najwazniejsza destynacja - NYO :)

Niema to jak konkurencja

Tak czy inaczej myśle, że lepiej gdyby otworzyli połączenie na Arlande. Z Nyköping jest jednak troche drogi do sthlm'u. :roll:


Jezeli na ARN to Norwegian albo Centralwings.

: piątek, 11 sty 2008, 16:01
autor: TMS
Od 16 czerwca Norwegian dokłada Oslo w Poniedziałek i Piątek. Zapowiada sie niezła walka na tej trasie.

: piątek, 11 sty 2008, 16:13
autor: baku
Norwegian, Wizz, SAS oj tloczno tloczno... chyba ktos nie wytrzyma.:)

: piątek, 11 sty 2008, 16:19
autor: nze
Tylko że W6 będzie lądował w Torp

: piątek, 11 sty 2008, 17:54
autor: Spotter
No w koncu Norweg cos zaczyna u nas robic. Fajnie, ze beda miec polaczenie codziennie, ale robi sie z tego drugi Londyn. Ale cos mi sie wydaje, ze oni nie beda sobie pzreszkadzac za bardzo - Wizz to raczej klienci lecacy tylko do Oslo i okolic. Norweg bedzie wozic paxow z mozliwoscia przesiadki na kierunki Norweskie i jest to tania linia. Zas SAS raczej lapie biznes z mozliwoscia przesiadek na cala Europe. Moga byc miedzy tymi liniami pewne tarcia, ale nie walka.

: piątek, 11 sty 2008, 19:55
autor: TMS
Spotter pisze:Ale cos mi sie wydaje, ze oni nie beda sobie pzreszkadzac za bardzo - Wizz to raczej klienci lecacy tylko do Oslo i okolic. Norweg bedzie wozic paxow z mozliwoscia przesiadki na kierunki Norweskie i jest to tania linia. Zas SAS raczej lapie biznes z mozliwoscia przesiadek na cala Europe. Moga byc miedzy tymi liniami pewne tarcia, ale nie walka.
Sas Norge czy tam Braathens i Norwegian to linie na tym samym poziomie. Ich oferta dla Gdańska jest bardzo podobna -loty do Oslo z możliwością przesiadki do innych miast w Norwegii. Obie linie to bezpośrednia konkurencja, tymbardziej, że Norwegian współpracuje z Finnair'em. Wyżej wymienieni przewoźnicy nie oferują też na omawianej trasie żadnych specjalnych połączeń biznesowych (bo po co i dokąd?), a od Wizzair'a różnią sie jedynie opinią ( W6 to typowy Lowcost). Jakby nie patrzeć cała trójka chce wozić ludzi w podobnym standardzie, w to samo miejsce. W6 taniej , z kolei BU i DY z możliwością przesiadki. Ja uważam , że na tej trasie jest o jedną linię za dużo i przy obecnej konfiguracji nikt na tym nie zarobi tyle ile by chciał.