Szansa na powrot BA do Gdanska?
-
- Posty: 534
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:35
- Lokalizacja: EPGD
Szansa na powrot BA do Gdanska?
British Airways is cutting costs, investing and also considering the opening of further routes to Poland.
"Over the long term we are thinking about expanding the network of air connections with Poland. Airports in Poznań, Wrocław and Gdańsk would be taken into account," said Emilia Osewska-Mądry, director of British Airways in Poland. Additional connections would be launched in summer 2007. Despite fierce competition with cheap airlines, BA is also benefiting from the development of the market. "We are observing growing traffic related to people searching for work in the UK. A significant share is also generated by transit flights - roughly 25% of our passengers change in London for the USA," said Emilia Osewska-Mądry. "Business traffic is growing continuously, which is a function of economic growth," said Marek Serafin, director of flight grid planning in PLL LOT. BA plans to cut costs by GBP 225 million by the end of 2007 and the same amount in 2008. "As a result, we want to improve profitability from 8% to 10%," explained the director of the Polish branch. The carrier anticipates that sales will grow by 4-5% per annum. (Puls Biznesu, p. 7) M.
No no, to by bylo fajne. Jak latali, to mieli 3 rejsy tygodniowo. A to bylo daaawno temu, gdy ruch w Polsce byl znacznie mniejszy. A wtedy ich LF wynosil ok. 50-60%. Nie bylo to moze super, ale nie bylo tez tragicznie. Obecnie w GDN Star Alliance ma swoj monopol na wywozenie ludzi. Powiem, ze niezmiernie bym sie ucieszyl, gdyby BA sie pojawilo i dalo dobre oferty nie tylko do Londynu, ale pzrede wszystkim na transfer do USA i nie tylko.
Miejmy nadzieje, ze to sie spelni, to bedzie kolejny tradycyjny przewoznik w Gdansku.
P.S. Jak myslicie, na jakiej maszynce by latali? Ja stawiam na A319 (najmniejsze co maja, co moze do nas doleciec i bedzie oplacalne)
"Over the long term we are thinking about expanding the network of air connections with Poland. Airports in Poznań, Wrocław and Gdańsk would be taken into account," said Emilia Osewska-Mądry, director of British Airways in Poland. Additional connections would be launched in summer 2007. Despite fierce competition with cheap airlines, BA is also benefiting from the development of the market. "We are observing growing traffic related to people searching for work in the UK. A significant share is also generated by transit flights - roughly 25% of our passengers change in London for the USA," said Emilia Osewska-Mądry. "Business traffic is growing continuously, which is a function of economic growth," said Marek Serafin, director of flight grid planning in PLL LOT. BA plans to cut costs by GBP 225 million by the end of 2007 and the same amount in 2008. "As a result, we want to improve profitability from 8% to 10%," explained the director of the Polish branch. The carrier anticipates that sales will grow by 4-5% per annum. (Puls Biznesu, p. 7) M.
No no, to by bylo fajne. Jak latali, to mieli 3 rejsy tygodniowo. A to bylo daaawno temu, gdy ruch w Polsce byl znacznie mniejszy. A wtedy ich LF wynosil ok. 50-60%. Nie bylo to moze super, ale nie bylo tez tragicznie. Obecnie w GDN Star Alliance ma swoj monopol na wywozenie ludzi. Powiem, ze niezmiernie bym sie ucieszyl, gdyby BA sie pojawilo i dalo dobre oferty nie tylko do Londynu, ale pzrede wszystkim na transfer do USA i nie tylko.
Miejmy nadzieje, ze to sie spelni, to bedzie kolejny tradycyjny przewoznik w Gdansku.
P.S. Jak myslicie, na jakiej maszynce by latali? Ja stawiam na A319 (najmniejsze co maja, co moze do nas doleciec i bedzie oplacalne)
-
- Posty: 534
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:35
- Lokalizacja: EPGD
-
- Posty: 607
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 00:29
- Lokalizacja: EPGD / GDN
- Kontaktowanie:
Najmniejsze co maja i powinno doleciec do Nas to Avro
i BARDZO bym sie ucieszym widzac Avro latajace do Gdanska regularnie!!
Maja jeszcze E145 i DHC8 ale to juz chyba za male by bylo? Zreszta uzywane sa chyba glownie do transportu regionalnego

Maja jeszcze E145 i DHC8 ale to juz chyba za male by bylo? Zreszta uzywane sa chyba glownie do transportu regionalnego
Ostatnio zmieniony piątek, 17 mar 2006, 22:20 przez Pitex, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 534
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:35
- Lokalizacja: EPGD
- uki
- Administrator Forum
- Posty: 1017
- Rejestracja: środa, 08 mar 2006, 11:59
- Lokalizacja: Gdańsk,Trójmiasto,EPGD
- Kontaktowanie:
Spotter pisze:Faktycznie, zapomnialem o Avro. To niebylby glupi pomysl latac do nas wlasnie na tym. Ale jak to sie ma do koztow?
to jest chyba najmniejsze co mają

http://www.airliners.net/open.file/1022366/L/
Serdecznie Pozdrawiam
______________________________
Łukasz Marek (EPGD_Spotters)
______________________________
Łukasz Marek (EPGD_Spotters)
- KubaN
- Moderator
- Posty: 3393
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 10:41
- Lokalizacja: Gdańsk GDN/EPGD
- Kontaktowanie:
uki pisze:Spotter pisze:Faktycznie, zapomnialem o Avro. To niebylby glupi pomysl latac do nas wlasnie na tym. Ale jak to sie ma do koztow?
to jest chyba najmniejsze co mają![]()
http://www.airliners.net/open.file/1022366/L/
i to

http://www.airliners.net/open.file/0989246/L/
- chavez
- Posty: 126
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 13:18
- Lokalizacja: Gdansk/GDN/EPGD
- Kontaktowanie:
Takimi co pokazał Maćko i Uki, to pewnie latają z LGW na STN
Z Awro w barwach BA w Gdańsku bardzo bym się ucieszył, ale to zabiera z 90- nawet do 112 pax chyba.
Nawet z E145 bym się ucieszył, aby tylko zaczęli !!
Na LGW, jak dawniej.
Z jednej strony takie małe nie koniecznie musi znaczyć ekonomiczne, bo E145 robi się mało ekonomiczny ze względu na koszty stałe rejsu/ilość pax. Z drugiej jednak strony przy tego rzędu odległości jest najbardziej ekonomiczny a przy dobrym wypełnieniu...kto wie kto wie...
Pitex, jak dla mnie, to Gdańsk jest regionalny pod względem Londynu, niecale 1.5h godziny lotu, napewno w zasięgu ER4
Pozdroofka

Z Awro w barwach BA w Gdańsku bardzo bym się ucieszył, ale to zabiera z 90- nawet do 112 pax chyba.
Nawet z E145 bym się ucieszył, aby tylko zaczęli !!
Na LGW, jak dawniej.
Z jednej strony takie małe nie koniecznie musi znaczyć ekonomiczne, bo E145 robi się mało ekonomiczny ze względu na koszty stałe rejsu/ilość pax. Z drugiej jednak strony przy tego rzędu odległości jest najbardziej ekonomiczny a przy dobrym wypełnieniu...kto wie kto wie...

Pitex, jak dla mnie, to Gdańsk jest regionalny pod względem Londynu, niecale 1.5h godziny lotu, napewno w zasięgu ER4

Pozdroofka
-
- Posty: 607
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 00:29
- Lokalizacja: EPGD / GDN
- Kontaktowanie:
chavez pisze:Takimi co pokazał Maćko i Uki, to pewnie latają z LGW na STN
Z Awro w barwach BA w Gdańsku bardzo bym się ucieszył, ale to zabiera z 90- nawet do 112 pax chyba.
Nawet z E145 bym się ucieszył, aby tylko zaczęli !!
Na LGW, jak dawniej.
Z jednej strony takie małe nie koniecznie musi znaczyć ekonomiczne, bo E145 robi się mało ekonomiczny ze względu na koszty stałe rejsu/ilość pax. Z drugiej jednak strony przy tego rzędu odległości jest najbardziej ekonomiczny a przy dobrym wypełnieniu...kto wie kto wie...![]()
Pitex, jak dla mnie, to Gdańsk jest regionalny pod względem Londynu, niecale 1.5h godziny lotu, napewno w zasięgu ER4
Pozdroofka
chavez mysle ze tu nie warto mowic o ekonomic tego rejsu, bo w moim mniemaniu mialo by to byc dowozenie do HUBu!?
- chavez
- Posty: 126
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 13:18
- Lokalizacja: Gdansk/GDN/EPGD
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 534
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:35
- Lokalizacja: EPGD
Szansa wejscia BA do Gdanska jest coraz wieksza. Oto co nalazlem na Ch-Aviation:
British Airways (BA/London Heathrow) will inaugurate five times weekly
B737-300 service from London Gatwick to Salzburg on December 1. BA has
also announced plans to add new routes from London Gatwick to Gdansk and
Rostov later this year. It has given up its London Gatwick-Budapest route
and its franchisee GB Airways (GT/London Gatwick) will give up its London
Gatwick-Valencia route by the end of May.
Teraz sie zawezili tylko do Gdanska w Polsce, wiec moim zdaniem jest to bardzo realne. Jezeli zaczna w tym roku, to bedzie naprawde Si
British Airways (BA/London Heathrow) will inaugurate five times weekly
B737-300 service from London Gatwick to Salzburg on December 1. BA has
also announced plans to add new routes from London Gatwick to Gdansk and
Rostov later this year. It has given up its London Gatwick-Budapest route
and its franchisee GB Airways (GT/London Gatwick) will give up its London
Gatwick-Valencia route by the end of May.
Teraz sie zawezili tylko do Gdanska w Polsce, wiec moim zdaniem jest to bardzo realne. Jezeli zaczna w tym roku, to bedzie naprawde Si

Jak dowiedział się serwis Pasazer.com, linia lotnicza British Airways zamierza w drugiej połowie bieżącego roku uruchomić nowe połączenie z Gdańska do Londynu Gatwick.
W materiale "Nowe kierunki latem 2007?" , informowaliśmy o planach dodania nowych połączeń z/do Polski do siatki British Airways lecz dopiero od czerwca 2007.
Aktualnie z Gdańska do Londynu operują Wizz Air i Ryanair.
Od 1 grudnia br. przewoźnik zamierza uruchomić także 5 razy w tygodniu połączenie z Londynu Gatwick do Salzburga.
Zobaczymy
W materiale "Nowe kierunki latem 2007?" , informowaliśmy o planach dodania nowych połączeń z/do Polski do siatki British Airways lecz dopiero od czerwca 2007.
Aktualnie z Gdańska do Londynu operują Wizz Air i Ryanair.
Od 1 grudnia br. przewoźnik zamierza uruchomić także 5 razy w tygodniu połączenie z Londynu Gatwick do Salzburga.
Zobaczymy

-
- Posty: 607
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 00:29
- Lokalizacja: EPGD / GDN
- Kontaktowanie:
Wróć do „Ciekawostki związane z EPGD”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości