HEL jest HUB'em One World i mamy swietne polaczenie w wykonaniu Finn'a co ma sens. Bo gdyby sam LOT od nas tam latal, to wiekszego sensu by nie bylo. I o to wlasnie chodzi z AMS czy CDG - chodzi o kierunki, gdzie mialby latac LOT. Gdyby tam latal od nas, to raczej by obslugiwal ruch point2point, nizeli tranzytowy. A jednak GDN jest za maly by obsluzyc odpowiedni p2p do AMS czy CDG (nie mowie tutaj o tanich liniach, bo to zupelnie co innego).
Takze najepszy rozwiazaniem dla LOT'u zamiast HAM powinien byc ZRH.
Skasowali Hamburg
-
- Posty: 534
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:35
- Lokalizacja: EPGD
- kruchy
- Posty: 142
- Rejestracja: środa, 05 kwie 2006, 05:50
- Lokalizacja: EPGD
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 534
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:35
- Lokalizacja: EPGD
- KubaN
- Moderator
- Posty: 3393
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 10:41
- Lokalizacja: Gdańsk GDN/EPGD
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 447
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:36
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 562
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:37
- Kontaktowanie:
- KubaN
- Moderator
- Posty: 3393
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 10:41
- Lokalizacja: Gdańsk GDN/EPGD
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 534
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:35
- Lokalizacja: EPGD
Spoko Kuban.
Przyb, ja rowniez wolalbym Swiss'a niz nieLOTowskiego wiATRaka. Ale coz, liczy sie dla mnie polaczenie. W listopadzie bede korzystal z uslug Swiss'a i bede musial sie przebic do WAW'ki. A osobiscie wolalbym wsiasc sobie u nas (nawet w ER4) i poleciec do ZRH, gdzie bym sie przesiadl. A tak, niestety...zostaje WAW
AMS moze i by wyrobil odpowiedni ruch p2p, tylko na czym by latali? Wydaje mi sie, ze E70 bylby ciutke za duzy, zas ER4 za malo wygodny (zreszta LOT sie ich pozbywa) i napewno nie codziennie, tylko 3-4 razy w tygodniu. Mozliwe, ze spory ruch p2p bylby w wykonaniu holendrow - w koncu Gdansk sporo ma z ich kultury. Jednak najlepiej to bym AMS zostawil dla KLM'a.
Wiem, ze to moze zabrzmiec troche dziwnie, ale LOT powiniec GDN wykorzystac jaki taki malutki HUB'ik dla polaczen przede wszystkim z Kaliningradem. Bezposrednie polaczenie Kaliningradu oraz Wilna z Gdanskiem, oraz dodanie 2 polaczen do duzych miast europejskich, mogloby wygenerowac jakis ruch tranzytowy. Oczywiscie najlepiej jedno 3 razy a drugie 4 razy w tygodniu na zmiane.
Przyb, ja rowniez wolalbym Swiss'a niz nieLOTowskiego wiATRaka. Ale coz, liczy sie dla mnie polaczenie. W listopadzie bede korzystal z uslug Swiss'a i bede musial sie przebic do WAW'ki. A osobiscie wolalbym wsiasc sobie u nas (nawet w ER4) i poleciec do ZRH, gdzie bym sie przesiadl. A tak, niestety...zostaje WAW

AMS moze i by wyrobil odpowiedni ruch p2p, tylko na czym by latali? Wydaje mi sie, ze E70 bylby ciutke za duzy, zas ER4 za malo wygodny (zreszta LOT sie ich pozbywa) i napewno nie codziennie, tylko 3-4 razy w tygodniu. Mozliwe, ze spory ruch p2p bylby w wykonaniu holendrow - w koncu Gdansk sporo ma z ich kultury. Jednak najlepiej to bym AMS zostawil dla KLM'a.
Wiem, ze to moze zabrzmiec troche dziwnie, ale LOT powiniec GDN wykorzystac jaki taki malutki HUB'ik dla polaczen przede wszystkim z Kaliningradem. Bezposrednie polaczenie Kaliningradu oraz Wilna z Gdanskiem, oraz dodanie 2 polaczen do duzych miast europejskich, mogloby wygenerowac jakis ruch tranzytowy. Oczywiscie najlepiej jedno 3 razy a drugie 4 razy w tygodniu na zmiane.
- KubaN
- Moderator
- Posty: 3393
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 10:41
- Lokalizacja: Gdańsk GDN/EPGD
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 562
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:37
- Kontaktowanie:
Wróć do „Ciekawostki związane z EPGD”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości