A może morze
- KubaN
- Moderator
- Posty: 3393
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 10:41
- Lokalizacja: Gdańsk GDN/EPGD
- Kontaktowanie:
- KubaN
- Moderator
- Posty: 3393
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 10:41
- Lokalizacja: Gdańsk GDN/EPGD
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 530
- Rejestracja: piątek, 15 cze 2007, 12:04
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
- crash
- Posty: 154
- Rejestracja: poniedziałek, 29 paź 2007, 20:40
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
- defu
- Posty: 49
- Rejestracja: poniedziałek, 18 lut 2008, 11:13
- Lokalizacja: Gdańsk - Nowy Port
- Kontaktowanie:
- kornikgdansk
- Posty: 447
- Rejestracja: czwartek, 19 lip 2007, 22:46
- Lokalizacja: Gdańsk
- KubaN
- Moderator
- Posty: 3393
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 10:41
- Lokalizacja: Gdańsk GDN/EPGD
- Kontaktowanie:
- defu
- Posty: 49
- Rejestracja: poniedziałek, 18 lut 2008, 11:13
- Lokalizacja: Gdańsk - Nowy Port
- Kontaktowanie:
- KubaN
- Moderator
- Posty: 3393
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 10:41
- Lokalizacja: Gdańsk GDN/EPGD
- Kontaktowanie:
Oj jest, przepraszam Ciebie Z prawej nie jest krzywe. A z lewej? Na anet było by horizon unlevel Bo to jest tak że jak masz szeroki kąt to trzeba prostować do środka (w środku znajdujesz coś pionowego i do tego prostujesz) bo na szerokim kącie się robi beczuszka i takie efekty mamy że z jednej prosto z drugiej nie.
- defu
- Posty: 49
- Rejestracja: poniedziałek, 18 lut 2008, 11:13
- Lokalizacja: Gdańsk - Nowy Port
- Kontaktowanie:
- KubaN
- Moderator
- Posty: 3393
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 10:41
- Lokalizacja: Gdańsk GDN/EPGD
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 562
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:37
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości