[Centralwings] Wiadomości, opinie, fakty
- Kalim
- Posty: 965
- Rejestracja: sobota, 21 sty 2006, 23:00
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 530
- Rejestracja: piątek, 15 cze 2007, 12:04
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 966
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 19:17
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontaktowanie:
ale co wy chcecie reklamowac?? moze to ze firma gwarantuje duze opoznienia samolotow?
przeciez ta firma sama sie prosi o bankructwo. spojrzcie na wykres ile tzw barylka ropy kosztuje... a flota to
central ma:
733 sredni wiek - 10.1 lat
734 sredni wiek - 13.2 lat
easyjet ma:
sredni wiek - 3 lata
wizzair ma:
sredni wiek - 3,2 lat
ryanair ma:
sredni wiek - 2,8 lat
to tak jakby caly swiat jezdzil skoda octavia 1,9 TDi a central jezdzil na tej samej trasie 10 letnim mercedesem 180 z silnikiem 3,0d. wiadomo przeciez ze same spalanie bedzie 2 razy wieksze... chyba by musieli miecl LF 140% zeby nadrobic stracone koszty na paliwe... juz nie mowie o tym ze te ich 10 i 13 letnie mercedesy to sa trupy i sie psuja...
przeciez ta firma sama sie prosi o bankructwo. spojrzcie na wykres ile tzw barylka ropy kosztuje... a flota to
central ma:
733 sredni wiek - 10.1 lat
734 sredni wiek - 13.2 lat
easyjet ma:
sredni wiek - 3 lata
wizzair ma:
sredni wiek - 3,2 lat
ryanair ma:
sredni wiek - 2,8 lat
to tak jakby caly swiat jezdzil skoda octavia 1,9 TDi a central jezdzil na tej samej trasie 10 letnim mercedesem 180 z silnikiem 3,0d. wiadomo przeciez ze same spalanie bedzie 2 razy wieksze... chyba by musieli miecl LF 140% zeby nadrobic stracone koszty na paliwe... juz nie mowie o tym ze te ich 10 i 13 letnie mercedesy to sa trupy i sie psuja...
-
- Posty: 530
- Rejestracja: piątek, 15 cze 2007, 12:04
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
- michalek
- Posty: 66
- Rejestracja: wtorek, 30 sty 2007, 14:10
- Lokalizacja: Stockholm
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 966
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 19:17
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontaktowanie:
tak podaje portal http://www.aerotransport.org dla 15 samolotow czyli obecnej floty. jakis tam skrypt w komputerze im to tak policzyl. ale jak to bylo w misiu 'teraz mamy komputer... tam pan moze pisac obojetnie co on i tak przy dodawaniu sie pomyli...'
-
- Posty: 193
- Rejestracja: czwartek, 09 mar 2006, 18:07
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 607
- Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 00:29
- Lokalizacja: EPGD / GDN
- Kontaktowanie:
- ravecki
- Posty: 1889
- Rejestracja: piątek, 20 sty 2006, 16:27
-
- Posty: 22
- Rejestracja: wtorek, 21 lut 2006, 08:19
-
- Posty: 562
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:37
- Kontaktowanie:
baku pisze:ale co wy chcecie reklamowac?? moze to ze firma gwarantuje duze opoznienia samolotow?
przeciez ta firma sama sie prosi o bankructwo. spojrzcie na wykres ile tzw barylka ropy kosztuje... a flota to
central ma:
733 sredni wiek - 10.1 lat
734 sredni wiek - 13.2 lat
easyjet ma:
sredni wiek - 3 lata
wizzair ma:
sredni wiek - 3,2 lat
ryanair ma:
sredni wiek - 2,8 lat
to tak jakby caly swiat jezdzil skoda octavia 1,9 TDi a central jezdzil na tej samej trasie 10 letnim mercedesem 180 z silnikiem 3,0d. wiadomo przeciez ze same spalanie bedzie 2 razy wieksze... chyba by musieli miecl LF 140% zeby nadrobic stracone koszty na paliwe... juz nie mowie o tym ze te ich 10 i 13 letnie mercedesy to sa trupy i sie psuja...
wtf? ale o co kaman?
-
- Posty: 447
- Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:36
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
- defu
- Posty: 49
- Rejestracja: poniedziałek, 18 lut 2008, 11:13
- Lokalizacja: Gdańsk - Nowy Port
- Kontaktowanie:
Linie Centralwings otrzymały wsparcie właściciela i Rady Nadzorczej dla przekształceń i kontynuowania działalności na każdym z jej rynków - przewozów niskokosztowych (LCC), czarterowych i czarter-mix. Rada zdecydowała się rozszerzyć skład zarządu i powołała w jego skład Marcina Oblickiego.
Rada Nadzorcza Centralwings zapoznała się, na wczorajszym posiedzeniu, z wynikami finansowymi spółki oraz z oceną perspektyw dalszego funkcjonowania Centralwings w 2008 roku i latach kolejnych.
"Rada pozytywnie oceniła przygotowaną przez zarząd ocenę perspektyw funkcjonowania spółki" - powiedział Waldemar Królikowski, prezes zarządu Centralwings.
Dodał, że Centralwings będzie kontynuował działalność przewozową w dotychczasowych formułach przewozów LCC, czarter i czarter-mix. Niewykluczone jednak będzie dostosowanie planów rozwoju siatki połączeń do aktualnej sytuacji rynkowej. Jak poinformował Kamil Wnuk z biura prasowego Centralwings, ponad 50% klientów linii lata do Anglii, Irlandii i Szkocji, dlatego też firma nie planuje ograniczeń lotów na Wyspy. - Ostateczne decyzje nie zostały jednak podjęte. Wszystko zależy od pasażerów, jeżeli będzie popyt na loty to nie zostaną one zlikwidowane - dodał przedstawiciel przewoźnika.
Podczas posiedzenia Rada Nadzorcza zdecydowała o rozszerzeniu składu zarządu spółki. Nowym członkiem Zarządu został ekonomista i finansista Marcin Oblicki. Zarząd spółki będzie składał się z trzech osób: Prezesa Waldemara Królikowskiego oraz członków Radosława Leszczyńskiego i Marcina Oblickiego.
o informacji: INTERIA.PL/PAP
Rada Nadzorcza Centralwings zapoznała się, na wczorajszym posiedzeniu, z wynikami finansowymi spółki oraz z oceną perspektyw dalszego funkcjonowania Centralwings w 2008 roku i latach kolejnych.
"Rada pozytywnie oceniła przygotowaną przez zarząd ocenę perspektyw funkcjonowania spółki" - powiedział Waldemar Królikowski, prezes zarządu Centralwings.
Dodał, że Centralwings będzie kontynuował działalność przewozową w dotychczasowych formułach przewozów LCC, czarter i czarter-mix. Niewykluczone jednak będzie dostosowanie planów rozwoju siatki połączeń do aktualnej sytuacji rynkowej. Jak poinformował Kamil Wnuk z biura prasowego Centralwings, ponad 50% klientów linii lata do Anglii, Irlandii i Szkocji, dlatego też firma nie planuje ograniczeń lotów na Wyspy. - Ostateczne decyzje nie zostały jednak podjęte. Wszystko zależy od pasażerów, jeżeli będzie popyt na loty to nie zostaną one zlikwidowane - dodał przedstawiciel przewoźnika.
Podczas posiedzenia Rada Nadzorcza zdecydowała o rozszerzeniu składu zarządu spółki. Nowym członkiem Zarządu został ekonomista i finansista Marcin Oblicki. Zarząd spółki będzie składał się z trzech osób: Prezesa Waldemara Królikowskiego oraz członków Radosława Leszczyńskiego i Marcina Oblickiego.
o informacji: INTERIA.PL/PAP
-
- Posty: 989
- Rejestracja: poniedziałek, 19 lut 2007, 00:20
Centralwings ogłosił plan minimum
Centralwings przedstawił dzisiaj listę połączeń, które na pewno będą realizowane w sezonie letnim 2008. Na liście znalazły się rejsy z Warszawy, Krakowa, Gdańska i Poznania.
- Sytuacja na rynku przewozów niskokosztowych w Polsce spowodowała, że Centralwings musiały dostosować rozkład lotów do obecnych realiów i potrzeb rynku - informuje przewoźnik w komunikacie prasowym. Spółka zdecydowała się na skoncentrowanie się na najbardziej rentownych połączeniach w sezonie letnim:
Warszawa - Lizbona
Warszawa - Londyn Gatwick
Warszawa - Edynburg
Warszawa - Dublin
Warszawa - Bolonia
Kraków - Londyn Gatwick
Kraków – Barcelona / Girona
Kraków – Rzym / Ciampino
Kraków - Bolonia
Kraków - Ateny
Kraków - Amsterdam
Gdańsk - Edynburg
Gdańsk - Dublin
Gdańsk – Rzym / Ciampino
Poznań – Rzym / Ciampino
Nie wiadomo jaka jest przyszłość połączeń ze Szczecina, Katowic i Wrocławia, które nie znalazły się w planie "minimum".
- Decyzja w sprawie tych połączeń jeszcze nie zapadła - informuje Kamil Wnuk, rzecznik prasowy Centralwings.
Poza połączeniami regularnymi, cały czas aktualna pozostaje oferta połączeń wakacyjnych w formule czarter-mix dla klientów indywidualnych. Przewoźnik zapewnia, że realizowane będą również wszystkie umowy czarterowe podpisane z biurami podróży.
- Połączenia wakacyjne będą realizowane bez zmian - mówi Wnuk.
Dodatkowo przewoźnik uruchomi kolejny wakacyjnych kierunek w formule czarter- mix. Od 10 czerwca raz w tygodniu Centralwings ma latać z Krakowa do Dubrownika.
- Czekamy na plan ratunkowy zarządu Centralwings. Potem nowy zarząd LOT przygotuje własną koncepcję naprawy sytuacji. W tej chwili nie wiemy, czy spółka ma szanse na przetrwanie. Jest wiele wariantów. Żadnego nie można wykluczyć - twierdzi w rozmowie z Pulsem Biznesu Zdzisław Gawlik wiceminister skarbu odpowiedzialny za PLL LOT.
Według PB jeden ze scenariuszy przewiduje, że po przejęciu przynoszących dochody elementów działalności Centralwings czeka likwidacja. - Samoloty Centralwings latają i będą latały. Spółka oferuje i będzie oferowała tanie połączenia lotnicze - uspokajaja przedstawiciele linii.
Nie ma już problemów z dodzwonieniem się do call center przewoźnika. Infolinia działa już normalnie.
Paweł Cybulak
Centralwings przedstawił dzisiaj listę połączeń, które na pewno będą realizowane w sezonie letnim 2008. Na liście znalazły się rejsy z Warszawy, Krakowa, Gdańska i Poznania.
- Sytuacja na rynku przewozów niskokosztowych w Polsce spowodowała, że Centralwings musiały dostosować rozkład lotów do obecnych realiów i potrzeb rynku - informuje przewoźnik w komunikacie prasowym. Spółka zdecydowała się na skoncentrowanie się na najbardziej rentownych połączeniach w sezonie letnim:
Warszawa - Lizbona
Warszawa - Londyn Gatwick
Warszawa - Edynburg
Warszawa - Dublin
Warszawa - Bolonia
Kraków - Londyn Gatwick
Kraków – Barcelona / Girona
Kraków – Rzym / Ciampino
Kraków - Bolonia
Kraków - Ateny
Kraków - Amsterdam
Gdańsk - Edynburg
Gdańsk - Dublin
Gdańsk – Rzym / Ciampino
Poznań – Rzym / Ciampino
Nie wiadomo jaka jest przyszłość połączeń ze Szczecina, Katowic i Wrocławia, które nie znalazły się w planie "minimum".
- Decyzja w sprawie tych połączeń jeszcze nie zapadła - informuje Kamil Wnuk, rzecznik prasowy Centralwings.
Poza połączeniami regularnymi, cały czas aktualna pozostaje oferta połączeń wakacyjnych w formule czarter-mix dla klientów indywidualnych. Przewoźnik zapewnia, że realizowane będą również wszystkie umowy czarterowe podpisane z biurami podróży.
- Połączenia wakacyjne będą realizowane bez zmian - mówi Wnuk.
Dodatkowo przewoźnik uruchomi kolejny wakacyjnych kierunek w formule czarter- mix. Od 10 czerwca raz w tygodniu Centralwings ma latać z Krakowa do Dubrownika.
- Czekamy na plan ratunkowy zarządu Centralwings. Potem nowy zarząd LOT przygotuje własną koncepcję naprawy sytuacji. W tej chwili nie wiemy, czy spółka ma szanse na przetrwanie. Jest wiele wariantów. Żadnego nie można wykluczyć - twierdzi w rozmowie z Pulsem Biznesu Zdzisław Gawlik wiceminister skarbu odpowiedzialny za PLL LOT.
Według PB jeden ze scenariuszy przewiduje, że po przejęciu przynoszących dochody elementów działalności Centralwings czeka likwidacja. - Samoloty Centralwings latają i będą latały. Spółka oferuje i będzie oferowała tanie połączenia lotnicze - uspokajaja przedstawiciele linii.
Nie ma już problemów z dodzwonieniem się do call center przewoźnika. Infolinia działa już normalnie.
Paweł Cybulak
- SebolE
- Posty: 371
- Rejestracja: sobota, 02 cze 2007, 20:06
A co powiecie na to to jest dopiero syf : http://www.tvn24.pl/-1,1546011,wiadomosc.html
Wróć do „Wydarzenia w lotnictwie cywilnym”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości