[Centralwings] Wiadomości, opinie, fakty

...wszystko o lotnictwie cywilnym
Awatar użytkownika
Kalim
Posty: 965
Rejestracja: sobota, 21 sty 2006, 23:00
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Postautor: Kalim » czwartek, 28 lut 2008, 11:45

to cena spoko tylko reklamy brak

Obrazek

STRU$
Posty: 530
Rejestracja: piątek, 15 cze 2007, 12:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Postautor: STRU$ » czwartek, 28 lut 2008, 12:36

No własnie, wystarczy zlecić każdej firmie wykonanie badania rozpoznawania marki i jestem pewny, że mało kto będzie wiedział co to jest Centralwings w przeciwieństwie do Ryana czy Wizza...
Pozdrawiam Piotr

baku
Posty: 966
Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 19:17
Lokalizacja: Gdansk
Kontaktowanie:

Postautor: baku » czwartek, 28 lut 2008, 13:43

ale co wy chcecie reklamowac?? moze to ze firma gwarantuje duze opoznienia samolotow?

przeciez ta firma sama sie prosi o bankructwo. spojrzcie na wykres ile tzw barylka ropy kosztuje... a flota to
central ma:
733 sredni wiek - 10.1 lat
734 sredni wiek - 13.2 lat
easyjet ma:
sredni wiek - 3 lata
wizzair ma:
sredni wiek - 3,2 lat
ryanair ma:
sredni wiek - 2,8 lat

to tak jakby caly swiat jezdzil skoda octavia 1,9 TDi a central jezdzil na tej samej trasie 10 letnim mercedesem 180 z silnikiem 3,0d. wiadomo przeciez ze same spalanie bedzie 2 razy wieksze... chyba by musieli miecl LF 140% zeby nadrobic stracone koszty na paliwe... juz nie mowie o tym ze te ich 10 i 13 letnie mercedesy to sa trupy i sie psuja...
Obrazek

STRU$
Posty: 530
Rejestracja: piątek, 15 cze 2007, 12:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Postautor: STRU$ » czwartek, 28 lut 2008, 15:02

Flota to już inna sprawa ale jedno z drugim się wiąże i ani bez reklamy i promocji ani bez w miarę nowoczesnej floty niewiele zdziałają.
Pozdrawiam Piotr

Awatar użytkownika
michalek
Posty: 66
Rejestracja: wtorek, 30 sty 2007, 14:10
Lokalizacja: Stockholm
Kontaktowanie:

Postautor: michalek » czwartek, 28 lut 2008, 15:51

Nie w temacie, ale sredni wiek Wizz to duzo mniej niz 3,2 lat. Przeciez 9 samolotow ma mniej niz 12 miesiecy.

baku
Posty: 966
Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 19:17
Lokalizacja: Gdansk
Kontaktowanie:

Postautor: baku » czwartek, 28 lut 2008, 16:13

tak podaje portal http://www.aerotransport.org dla 15 samolotow czyli obecnej floty. jakis tam skrypt w komputerze im to tak policzyl. ale jak to bylo w misiu 'teraz mamy komputer... tam pan moze pisac obojetnie co on i tak przy dodawaniu sie pomyli...'
Obrazek

B772LR
Posty: 193
Rejestracja: czwartek, 09 mar 2006, 18:07
Lokalizacja: 3miasto
Kontaktowanie:

Postautor: B772LR » czwartek, 28 lut 2008, 17:03

A ja mam takie pytanie: dziś kolejny raz widziałem, jak samolot C0 stoi sobie parę godzin na płycie, po czym na pusto gdzies odlatuje. O co chodzi? Co parę razy jak jestem na lotnisku to takie coś widzę...

Pitex
Posty: 607
Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 00:29
Lokalizacja: EPGD / GDN
Kontaktowanie:

Postautor: Pitex » czwartek, 28 lut 2008, 20:06

chodzi o wydanie w bloto pieniedzy :(

tam powinien sie ktods przedewszytkim wziac za siatke poleczen!!

Awatar użytkownika
ravecki
Posty: 1889
Rejestracja: piątek, 20 sty 2006, 16:27

Postautor: ravecki » czwartek, 28 lut 2008, 20:29

no wlasnie tez mi sie wydawalo ze dzis z rana to central na pusto startowal. moze oni lubia wozic powietrze.
Obrazek
ravecki

jarot
Posty: 22
Rejestracja: wtorek, 21 lut 2006, 08:19

Postautor: jarot » czwartek, 28 lut 2008, 21:09

rano odleciał technicznym do EPWA i w nocy wróci koło 3.30 (29.02.2008) z EPKK - tez na pusto.

LAPA
Posty: 562
Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:37
Kontaktowanie:

Postautor: LAPA » piątek, 29 lut 2008, 06:11

baku pisze:ale co wy chcecie reklamowac?? moze to ze firma gwarantuje duze opoznienia samolotow?

przeciez ta firma sama sie prosi o bankructwo. spojrzcie na wykres ile tzw barylka ropy kosztuje... a flota to
central ma:
733 sredni wiek - 10.1 lat
734 sredni wiek - 13.2 lat
easyjet ma:
sredni wiek - 3 lata
wizzair ma:
sredni wiek - 3,2 lat
ryanair ma:
sredni wiek - 2,8 lat

to tak jakby caly swiat jezdzil skoda octavia 1,9 TDi a central jezdzil na tej samej trasie 10 letnim mercedesem 180 z silnikiem 3,0d. wiadomo przeciez ze same spalanie bedzie 2 razy wieksze... chyba by musieli miecl LF 140% zeby nadrobic stracone koszty na paliwe... juz nie mowie o tym ze te ich 10 i 13 letnie mercedesy to sa trupy i sie psuja...


wtf? ale o co kaman? :shock:
Pozdrawiam
LAPA

---=== www.talh.pl ===---

przyb
Posty: 447
Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Postautor: przyb » piątek, 29 lut 2008, 09:54

Zdaje się, że Baku w ten zawiły sposób chciał powiedzieć, że koszty utrzymania maszych Centralwings z racji ich zaawansowanego wieku są dużo większę, niż u konkurencji, która dostrzega korzyści płynące z ciągłego odmładzania floty...

Awatar użytkownika
defu
Posty: 49
Rejestracja: poniedziałek, 18 lut 2008, 11:13
Lokalizacja: Gdańsk - Nowy Port
Kontaktowanie:

Postautor: defu » czwartek, 06 mar 2008, 08:17

Linie Centralwings otrzymały wsparcie właściciela i Rady Nadzorczej dla przekształceń i kontynuowania działalności na każdym z jej rynków - przewozów niskokosztowych (LCC), czarterowych i czarter-mix. Rada zdecydowała się rozszerzyć skład zarządu i powołała w jego skład Marcina Oblickiego.

Rada Nadzorcza Centralwings zapoznała się, na wczorajszym posiedzeniu, z wynikami finansowymi spółki oraz z oceną perspektyw dalszego funkcjonowania Centralwings w 2008 roku i latach kolejnych.

"Rada pozytywnie oceniła przygotowaną przez zarząd ocenę perspektyw funkcjonowania spółki" - powiedział Waldemar Królikowski, prezes zarządu Centralwings.

Dodał, że Centralwings będzie kontynuował działalność przewozową w dotychczasowych formułach przewozów LCC, czarter i czarter-mix. Niewykluczone jednak będzie dostosowanie planów rozwoju siatki połączeń do aktualnej sytuacji rynkowej. Jak poinformował Kamil Wnuk z biura prasowego Centralwings, ponad 50% klientów linii lata do Anglii, Irlandii i Szkocji, dlatego też firma nie planuje ograniczeń lotów na Wyspy. - Ostateczne decyzje nie zostały jednak podjęte. Wszystko zależy od pasażerów, jeżeli będzie popyt na loty to nie zostaną one zlikwidowane - dodał przedstawiciel przewoźnika.

Podczas posiedzenia Rada Nadzorcza zdecydowała o rozszerzeniu składu zarządu spółki. Nowym członkiem Zarządu został ekonomista i finansista Marcin Oblicki. Zarząd spółki będzie składał się z trzech osób: Prezesa Waldemara Królikowskiego oraz członków Radosława Leszczyńskiego i Marcina Oblickiego.

o informacji: INTERIA.PL/PAP

Franc
Posty: 989
Rejestracja: poniedziałek, 19 lut 2007, 00:20

Postautor: Franc » piątek, 21 mar 2008, 13:03

Centralwings ogłosił plan minimum

Centralwings przedstawił dzisiaj listę połączeń, które na pewno będą realizowane w sezonie letnim 2008. Na liście znalazły się rejsy z Warszawy, Krakowa, Gdańska i Poznania.

- Sytuacja na rynku przewozów niskokosztowych w Polsce spowodowała, że Centralwings musiały dostosować rozkład lotów do obecnych realiów i potrzeb rynku - informuje przewoźnik w komunikacie prasowym. Spółka zdecydowała się na skoncentrowanie się na najbardziej rentownych połączeniach w sezonie letnim:

Warszawa - Lizbona
Warszawa - Londyn Gatwick
Warszawa - Edynburg
Warszawa - Dublin
Warszawa - Bolonia
Kraków - Londyn Gatwick
Kraków – Barcelona / Girona
Kraków – Rzym / Ciampino
Kraków - Bolonia
Kraków - Ateny
Kraków - Amsterdam
Gdańsk - Edynburg
Gdańsk - Dublin
Gdańsk – Rzym / Ciampino
Poznań – Rzym / Ciampino
Nie wiadomo jaka jest przyszłość połączeń ze Szczecina, Katowic i Wrocławia, które nie znalazły się w planie "minimum".

- Decyzja w sprawie tych połączeń jeszcze nie zapadła - informuje Kamil Wnuk, rzecznik prasowy Centralwings.

Poza połączeniami regularnymi, cały czas aktualna pozostaje oferta połączeń wakacyjnych w formule czarter-mix dla klientów indywidualnych. Przewoźnik zapewnia, że realizowane będą również wszystkie umowy czarterowe podpisane z biurami podróży.

- Połączenia wakacyjne będą realizowane bez zmian - mówi Wnuk.

Dodatkowo przewoźnik uruchomi kolejny wakacyjnych kierunek w formule czarter- mix. Od 10 czerwca raz w tygodniu Centralwings ma latać z Krakowa do Dubrownika.

- Czekamy na plan ratunkowy zarządu Centralwings. Potem nowy zarząd LOT przygotuje własną koncepcję naprawy sytuacji. W tej chwili nie wiemy, czy spółka ma szanse na przetrwanie. Jest wiele wariantów. Żadnego nie można wykluczyć - twierdzi w rozmowie z Pulsem Biznesu Zdzisław Gawlik wiceminister skarbu odpowiedzialny za PLL LOT.

Według PB jeden ze scenariuszy przewiduje, że po przejęciu przynoszących dochody elementów działalności Centralwings czeka likwidacja. - Samoloty Centralwings latają i będą latały. Spółka oferuje i będzie oferowała tanie połączenia lotnicze - uspokajaja przedstawiciele linii.

Nie ma już problemów z dodzwonieniem się do call center przewoźnika. Infolinia działa już normalnie.

Paweł Cybulak

Awatar użytkownika
SebolE
Posty: 371
Rejestracja: sobota, 02 cze 2007, 20:06

Postautor: SebolE » poniedziałek, 14 kwie 2008, 19:06

A co powiecie na to :D to jest dopiero syf : http://www.tvn24.pl/-1,1546011,wiadomosc.html


Wróć do „Wydarzenia w lotnictwie cywilnym”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości