Newsy z Airliner World

...wszystko o lotnictwie cywilnym
Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 292
Rejestracja: poniedziałek, 09 kwie 2007, 21:28
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Newsy z Airliner World

Postautor: Marcin » piątek, 04 sty 2008, 20:28

Kilka ciekawych informacji z najnowszego wydania Airliner World:
- Jest już plan budowy 3-go pasa na Heathrow - równoległego do dwóch pozostałych... :/
- BA CityFlyer ma zamiar zacząć latać na trasie LCY-WAW-LCY
- Pewna europejska linia złożyła zamówienie na 10-20 Dash-y 8-Q400. Jedyne co wiadomo na pewno to to, że ta linia jeszcze ich nie używa. Wśród linii, które ostatnio zastanawiały się na tą ofertą są: Germania, KLM Cityhopper i LOT ;)
- W kalendarzu dołączonym do wydania znalazł się Embraer 170 LOTu - miło, że zauważają naszą linię ;)

LAPA
Posty: 562
Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:37
Kontaktowanie:

Re: Newsy z Airliner World

Postautor: LAPA » piątek, 04 sty 2008, 21:25

Marcin pisze:- BA CityFlyer ma zamiar zacząć latać na trasie LCY-WAW-LCY


Lot bedzie tym samym jedyna linia ktora bedzie obslugiwala polaczenia miedzy WAW a LHR.
Pozdrawiam
LAPA

---=== www.talh.pl ===---

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 292
Rejestracja: poniedziałek, 09 kwie 2007, 21:28
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: Newsy z Airliner World

Postautor: Marcin » piątek, 04 sty 2008, 21:47

LAPA pisze:
Marcin pisze:- BA CityFlyer ma zamiar zacząć latać na trasie LCY-WAW-LCY


Lot bedzie tym samym jedyna linia ktora bedzie obslugiwala polaczenia miedzy WAW a LHR.

Tak, zgadza się. Ale jeżeli moim celem byłby Londyn to wolę lecieć na City niż na Heathrow. Dystanse są tam znacznie krótsze niż na Heathrow, szybka kontrola dokumentów, wsiadam do DLRa, do którego jest parę kroków i po 20 minutach od wylądowania jestem w okolicach Tower Bridge. I można sobie jeszcze popatrzeć na centrum Londynu z góry :D. A z powrotem podobno na tym lotnisku można się zjawić później niż zwykle - tego nie jestem pewien bo tylko tam lądowałem, więc tylko gdzieś czytałem, że wystarczy coś koło 15-20 minut przed lotem przyjść.
Gorzej jeżeli ktoś ma zamiar lecieć dalej z Heathrow :? To będzie sobie musiał trochę pokursować po Londynie i okolicach :wink:

przyb
Posty: 447
Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Newsy z Airliner World

Postautor: przyb » sobota, 05 sty 2008, 00:14

Marcin pisze:- Pewna europejska linia złożyła zamówienie na 10-20 Dash-y 8-Q400. Jedyne co wiadomo na pewno to to, że ta linia jeszcze ich nie używa. Wśród linii, które ostatnio zastanawiały się na tą ofertą są: Germania, KLM Cityhopper i LOT ;)
)

No pięknie... Jaki one mają okres eksploatacyjny? 8 lat? 10? :P Ale by była beka jak po tych wszystkich perturbacjach LOT kupiłby te maszyny...

LAPA
Posty: 562
Rejestracja: niedziela, 19 lut 2006, 21:37
Kontaktowanie:

Re: Newsy z Airliner World

Postautor: LAPA » sobota, 05 sty 2008, 00:46

przyb pisze:
Marcin pisze:- Pewna europejska linia złożyła zamówienie na 10-20 Dash-y 8-Q400. Jedyne co wiadomo na pewno to to, że ta linia jeszcze ich nie używa. Wśród linii, które ostatnio zastanawiały się na tą ofertą są: Germania, KLM Cityhopper i LOT ;)
)

No pięknie... Jaki one mają okres eksploatacyjny? 8 lat? 10? :P Ale by była beka jak po tych wszystkich perturbacjach LOT kupiłby te maszyny...


Lot lotem, ale ELO ma juz baaardzo wysluzone te atry ;-)
Pozdrawiam

LAPA



---=== www.talh.pl ===---

Machoni
Posty: 495
Rejestracja: czwartek, 10 sie 2006, 15:10
Lokalizacja: Rumia
Kontaktowanie:

Re: Newsy z Airliner World

Postautor: Machoni » sobota, 05 sty 2008, 15:31

LAPA pisze:
przyb pisze:
Marcin pisze:- Pewna europejska linia złożyła zamówienie na 10-20 Dash-y 8-Q400. Jedyne co wiadomo na pewno to to, że ta linia jeszcze ich nie używa. Wśród linii, które ostatnio zastanawiały się na tą ofertą są: Germania, KLM Cityhopper i LOT ;)
)

No pięknie... Jaki one mają okres eksploatacyjny? 8 lat? 10? :P Ale by była beka jak po tych wszystkich perturbacjach LOT kupiłby te maszyny...


Lot lotem, ale ELO ma juz baaardzo wysluzone te atry ;-)

Niech wezmą nowe ATR 42/72 600 -> http://www.flightglobal.com/articles/20 ... riors.html
BTW w ELO ktoś mógłby zacząć myśleć o odświeżeniu wnętrza ATR i umycia od czasu do czasu kadłubów. Szczerze mówiąc od dobrego roku nie wsiadłem do czystego ATR, a przez cały rok nie ma u nas pluchy :?
Pozdrawiam
Mariusz

Obrazek

baku
Posty: 966
Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 19:17
Lokalizacja: Gdansk
Kontaktowanie:

Re: Newsy z Airliner World

Postautor: baku » sobota, 05 sty 2008, 15:54

Marcin pisze:- BA CityFlyer ma zamiar zacząć latać na trasie LCY-WAW-LCY
- Pewna europejska linia złożyła zamówienie na 10-20 Dash-y 8-Q400. Jedyne co wiadomo na pewno to to, że ta linia jeszcze ich nie używa. Wśród linii, które ostatnio zastanawiały się na tą ofertą są: Germania, KLM Cityhopper i LOT ;)


oczywiscie LOT tradycyjnie nie mysli bo juz na targach w paryzu ogloszono ze E70 jest certyfikowany na London City, jednak BA pierwszy wejdzie na ta trase.

Nie wierze ze LOT kupi Dashe zwazywszy ze podobno ma byc rebranding calej floty ATR z EuroLOT na LOT(wkoncu zrozumieli ze bez sensu jest takie cos jak EuroLOT, generuje to tylko niepotrzebne koszty)

A 3 pas na LHR ma byc do 2020 roku:) W tym roku otwarcie T5. Potem T1+T2+T3 beda laczone tworzac tzw T3 east. Do
Obrazek

Pitex
Posty: 607
Rejestracja: poniedziałek, 20 lut 2006, 00:29
Lokalizacja: EPGD / GDN
Kontaktowanie:

Postautor: Pitex » niedziela, 06 sty 2008, 17:59

EURO LOT nie generuje zadnych strat, tylko przynoisi dosc wymierne zyski!!! A LOT mowi o staratach bo Euro LOT chce sie zupelnie odlaczyc od LOTu i dzialac na wlasna reke, a nie jak do tej pory zaklejac dziure finansowa LOTU!!!


Wróć do „Wydarzenia w lotnictwie cywilnym”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości