: niedziela, 28 paź 2007, 20:35
Czesc
Powiem tak , zjezyly mi sie wlosy na glowie, szczegolnie jak zobaczylem te foty z uszkodzeniami samolotu. wyobrazcie sobie na jakiej wysokosci musialo byc podwozie samolotu, skoro silniki i skrzydlo jest tak uszkodzone.
nie powiem , w nieszczesciu mieli wiele szczescia, bo mogli skonczyc jak An 24 u nas w Koszalinie w latach nie pamietam dokladnie koniec 70-tych albo juz 80- te. wtedy sie nie udalo i samolot rozbil sie przed pasem w Zegrzu.
troche mi sobie trudno wyobrazic, jak oni to zrobili. wg mnie albo nie zwracali uwagi na GS albo robili visuala
EPKT 281030Z 07005KT 020V090 5000 BR BKN006 BKN011 10/10 Q1026=
EPKT 281000Z 06004KT 020V090 4500 BR BKN005 BKN009 10/10 Q1026=
EPKT 280930Z 08005KT 3400 BR BKN004 BKN007 10/10 Q1026=
EPKT 280900Z 02005KT 2000 BR BKN002 BKN004 10/10 Q1026=
EPKT 280830Z 03005KT 1600 BR BKN002 BKN004 10/10 Q1026=
EPKT 280800Z 04005KT 340V060 1400 R27/P1500 R09/P1500 BR BKN001 BKN003 09/09 Q1027=
EPKT 280730Z 01005KT 1200 R27/1400U R09/1400U BR BKN001 BKN003 09/09 Q1027=
EPKT 280700Z 04004KT 0800 R27/1300N R09/1300N FG BKN001 BKN003 09/09 Q1027=
EPKT 280630Z 03002KT 0750 R27/1300U R09/1300U FG BKN001 BKN003 09/09 Q1027=
EPKT 280600Z 02002KT 0700 R27/1200D R09/1200N FG BKN002 BKN003 08/08 Q1027=
EPKT 280530Z 28002KT 0800 R27/1500U R09/1200U FG BKN001 BKN002 08/08 Q1027=
EPKT 280500Z 00000KT 0500 R27/1000U R09/1000D FG BKN001 BKN009 08/08 Q1027=
EPKT 280430Z VRB02KT 0500 R27/0800 R09/1200 FG SCT004 BKN010 08/08 Q1027=
EPKT 280400Z VRB02KT 0600 R27/1300 R09/1100 FG SCT004 BKN010 08/08 Q1027=
przy tej pogodzie to visula odpada
znalazlem w sieci dzisiejsze metary z katowic, nie wiem dokladnie o ktorej on podchodzil, ale zobaczcie sami : podstawa w zasadzie caly czas byla 100 stop, RVR tez nie za ciekawy, wiec jezeli na 200 stopach nic nie widzieli to go around. dali ciala chlopcy - koncertowo, dobrze ze nikomu sie nic nie stalo. tyle ze taeraz inni przez nich maja w plecy i my tez
Pozdrawiam
Powiem tak , zjezyly mi sie wlosy na glowie, szczegolnie jak zobaczylem te foty z uszkodzeniami samolotu. wyobrazcie sobie na jakiej wysokosci musialo byc podwozie samolotu, skoro silniki i skrzydlo jest tak uszkodzone.
nie powiem , w nieszczesciu mieli wiele szczescia, bo mogli skonczyc jak An 24 u nas w Koszalinie w latach nie pamietam dokladnie koniec 70-tych albo juz 80- te. wtedy sie nie udalo i samolot rozbil sie przed pasem w Zegrzu.
troche mi sobie trudno wyobrazic, jak oni to zrobili. wg mnie albo nie zwracali uwagi na GS albo robili visuala
EPKT 281030Z 07005KT 020V090 5000 BR BKN006 BKN011 10/10 Q1026=
EPKT 281000Z 06004KT 020V090 4500 BR BKN005 BKN009 10/10 Q1026=
EPKT 280930Z 08005KT 3400 BR BKN004 BKN007 10/10 Q1026=
EPKT 280900Z 02005KT 2000 BR BKN002 BKN004 10/10 Q1026=
EPKT 280830Z 03005KT 1600 BR BKN002 BKN004 10/10 Q1026=
EPKT 280800Z 04005KT 340V060 1400 R27/P1500 R09/P1500 BR BKN001 BKN003 09/09 Q1027=
EPKT 280730Z 01005KT 1200 R27/1400U R09/1400U BR BKN001 BKN003 09/09 Q1027=
EPKT 280700Z 04004KT 0800 R27/1300N R09/1300N FG BKN001 BKN003 09/09 Q1027=
EPKT 280630Z 03002KT 0750 R27/1300U R09/1300U FG BKN001 BKN003 09/09 Q1027=
EPKT 280600Z 02002KT 0700 R27/1200D R09/1200N FG BKN002 BKN003 08/08 Q1027=
EPKT 280530Z 28002KT 0800 R27/1500U R09/1200U FG BKN001 BKN002 08/08 Q1027=
EPKT 280500Z 00000KT 0500 R27/1000U R09/1000D FG BKN001 BKN009 08/08 Q1027=
EPKT 280430Z VRB02KT 0500 R27/0800 R09/1200 FG SCT004 BKN010 08/08 Q1027=
EPKT 280400Z VRB02KT 0600 R27/1300 R09/1100 FG SCT004 BKN010 08/08 Q1027=
przy tej pogodzie to visula odpada
znalazlem w sieci dzisiejsze metary z katowic, nie wiem dokladnie o ktorej on podchodzil, ale zobaczcie sami : podstawa w zasadzie caly czas byla 100 stop, RVR tez nie za ciekawy, wiec jezeli na 200 stopach nic nie widzieli to go around. dali ciala chlopcy - koncertowo, dobrze ze nikomu sie nic nie stalo. tyle ze taeraz inni przez nich maja w plecy i my tez
Pozdrawiam